Starting Over

全部一からなにもかもはじまりました。

Everything just start over in my life now.

 

仕事も変えたし

I changed my job

 

お引っ越しもした。

Also I moved my place.

 

でもなんか、

But something

 

心に穴があいておる。

I feel empty.

 

これから埋まるんだろうか。

Probablly I'll recover soon.

 

なんの穴なんだろうか。

I'm not sure how to fix now.

But I'll figure it out.

 

もぐったらわかるかな?笑

Shall I hide the empty space before fix the feeling lol?

 

新しい仕事は

My new job is really organized.

 

しっかりONとOFFができて

I can relax and enjoy my off.

 

当たり前のようにしっかり休憩があって

I can take very relaxing 1 hour break.

 

みんな親切に手を差し伸べてくれる。

Everyone is really kind and helped me a lot.

 

それはもう

Really 

 

こんな世界があったなんてびっくり。

I'm shocking the working style.

 

早く新しい環境になれて

I wanna get use it ASAP.

 

成長できたらいいな。

And hopefully I get more knowledge.

 

私にできること

What things can I do in my work.

 

なんだろうか。

If figure out it, my empty feeling will recover I guess.

 

とりあえず

Anyway

 

記録してこ。

I'll keep blogging here so I can see my improvements.

 

がんばるや。

I Wish my Luck.

 

f:id:arum138:20200908233053j:image

 

都会の夜景は綺麗だよね。

I like city's night view.

 

夜のドライブとかもいいよね。

I like driving view at night.

 

心がやすらぐよね。

It's really relaxing.